Shrek the musical Fijnaart

Na Ciske de Rat, Oorlogswinter en The best of… MUSICALS is Shrek de Musical!

Shrek de Musical de volgende productie die Muziekvereniging Oranjevaan en Stichting Cultuur Fijnaart samen ten tonele voeren.

Dit keer is gekozen voor een familiemusical waar jong en oud veel plezier aan beleven. Miljoenen mensen hebben immers genoten van de computeranimatiefilms van Shrek. Nog steeds werken de avonturen van de groene Oger op de lachspieren van kinderen én volwassenen. In Shrek de Musical komt het verhaal helemaal tot leven. De voorstelling zit boordevol grappen en grollen, maar ook met leuke en mooie liedjes. Hoewel de musical in eerste instantie enorm om te lachen is, zit er wel degelijk een diepere boodschap in: Je mag zijn wie je bent.

Muziekvereniging Oranjevaan draagt zorg voor de artistieke invulling van de musical. Stichting Cultuur Fijnaart is de producent en neemt de organisatie op zich.

Wanneer

• Elke woensdag, donderdag, vrijdag, zaterdag en zondag vanaf 24 oktober 2024 t/m 27 oktober 2024 om 12.00 uur