Braderie en kermis Klundert op een Kluitje

Klundert op een Kluitje

Muziek, cultuur, braderie en kermis, dat is Klundert op een Kluitje! Tijdens dit festival verenigen inwoners, ondernemers, verenigingen, kerken, vrijwilligers en bezoekers elkaar op een kluitje om te genieten van de diverse activiteiten.

Naast de braderie en kermis kun je op alle dagen genieten van diverse optredens op het Hoofdpodium, het Molenstraatpodium en het Voorstraatpodium. Geniet op zaterdag van het straattheater of leg je favoriete moment vast in het aanwezige fotobusje. Bekijk het volledige programma op de website van het event.

Klundert op een Kluitje

De naam Klundert is een afgeleide van klont of kluit. Voorgaande jaren bracht de Klundertse braderie alle inwoners en vele bezoekers naar het centrum van het dorp. Met z'n allen gezellig op een kluitje dus! Doordat dit evenement uitgroeide tot een echt festival, veranderde de organisatie de naam van het event in Klundert op een Kluitje!

• Vrijdag 21 juni 2024 16.00 - 00.00 uur
  • Zaterdag 22 juni 2024 10.00 - 00.00 uur