Winnaar So Dutchie challenge Moerdijk ‘24

Wat is typisch Moerdijk? Tijdens de challenge van So Dutchie in samenwerking met Visit Moerdijk werden foto- en videografen uitgedaagd hun materiaal in te zenden op stockbeeldplatform sodutchie.com. Met een prachtige foto van de voormalige kerk in het hart van dorp Moerdijk wint fotograaf Ingrid Schaeffer-Verwoerdt de challenge!

Toen Ingrid via social media en de fotoclub waarbij ze is aangesloten hoorde van de challenge, ging ze met haar camera op stap en maakte ze veel foto’s van de mooie regio Moerdijk. Een tiental foto’s heeft ze geüpload naar sodutchie.com. Deze zijn door iedereen gratis te downloaden via het platform. De jury koos haar foto uit ongeveer 90 deelnemende beelden aan de challenge.

Ingrid fotografeert al ruim 10 jaar. En ze woont al net zo lang in het gezellige Zevenbergschen Hoek. Na haar verhuizing sloot ze zich aan bij FotoClubMoerdijk en recent volgde ze een fotovakopleiding waarbij ze voor één van de opdrachten een geabstraheerde compositie moest maken. En laat dat nu net de winnende foto zijn! Het buitengebied van Moerdijk is waar je haar veel kunt vinden en vooral het “mini” natuurgebied De Appelzak bij Moerdijk vindt ze een prachtig plekje.

Binnenkort een nieuwe challenge!

Ook meedoen aan een beeldchallenge van SoDutchie? Goed nieuws voor jou als fotograaf of filmmaker! Vanaf 1 mei start er een nieuwe foto/video challenge in samenwerking met Visit Moerdijk. Deze zal aansluiten bij de nieuwe toeristische marketingstrategie van Visit Moerdijk én biedt ondernemers en andere belanghebbenden de kans meer gratis stockfoto’s te verkrijgen voor de inzet van hun eigen marketing over locaties in Moerdijk. Meer informatie hierover volgt binnenkort!